«الا بذکر الله تطمئن القلوب »
در دل این سیاهی شب
سخت محتاج خدا هستم
و احساس تنهایی میکنم
نیاز دارم به آرامشی که به قلبم داده بشه.
از خدا میخوام قلبم رو آروم کنه و بهم قدرت روبرو شدن با این ترسم رو بده
ترسی از ارائه جلوی 500 نفر هم ندارم
اما این ترس از آماده نبودن برای سوالات اساتید میاد.
نمیدونم قراره چه سوالاتی بپرسن
بدون شک خودم رو خوب آماده این جلسه نکردم
و این کاملا واضحه
اما مطمئنم اساتید سخت نمیگیرن
پس ترسم بی دلیله.
دوست دارم کیف کنم و شاد باشم ...اما سخته.
خدایا بهم آرامش بده و اضطراب رو ازم دور کن
خداوندا میدونی چقدر برای این کار زحمت کشیدم.
درسته که در تهیه گزارش های این اواخر مقدار زیادی سستی و تنبلی کردم اما اصل کاری رو تا حد زیادی تلاش کردم و وقت گذاشتم، کمک کن دیده بشه کارم .کمک کن پررنگ باشم
کمکم کن با اوضاع و احوالم مسلط باشم
کمکم کن لطفا
مثل همین لحظه که آرومم، بذار آروم باشم تا آخرش و بتونم آروم و شمرده از خودم دفاع کنم.
ممنونم ...
«رب اشرح لی صدری
و یسر لی امری
واحلل عقده من لسانی
یفقهوا قولی»
لذت کتابخوانی...
ما را در سایت لذت کتابخوانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62