میدونی چقدر دوستت دارم؟ اندازه کل کهکشان
از صبح کلی برات دعا کردم که دفاع آسون بگذره خوشحالم که راضی بودی از کار خودت همین برام دنیایی ارزش داره :)
مرسی فدات شم که اومدی پیشم و شرمندتم که انقدر سخت گیرم و نتونستم بیام دستتو بگیرم برات جبران میکنم این روزا رو قول میدم.
تو فکرم بود برات سیب سرخ بیارم توی راه برگشت نوش جان کنی ببخش که جز این تو یخچال چیزی نبود وگرنه بهترشو برات میآوردم.
چقدر سرد بود امروز اگه میومدم پایین شک نکن نیشگونت میگرفتم که چرا انقدر کم لباس پوشیدی سرما میخوری جانِ من.
الان دارم لحظه شماری میکنم برسی خونه و بیام پیشت.
راستیییی اینم بگم آبمیوه شیرینی نیستا باید برام از اون بیسکوییت هام بخری تا راضی بشم :)
سن منیم جانیم سَن
من سنی چوخ ایستیرم
من سنه قوربانام
ما را در سایت لذت کتابخوانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57