لذت کتابخوانی

خرید بک لینک

امکانات وب

کتاب "سه شنبه ها با موری " رو هم تموم کردم و خب طبق عادتی که دارم بعد از تموم شدن هرکتاب یه جمله ازش یادداشت میکنم یا برداشت خودم رو مینویسم. در این مورد باید بگم که واقعا محشر بود و اونچه که من ازش برداشت کردم اینه که ما آدم ها تا به روزای آخر عمر و فرصتمون نزدیک میشیم تازه یادمون میفته چه کارای نکرده ای دارم چقدر آدم های اطرافمون رو فراموش کردیم و کار و شیوه ی زندگیمون چقدر با ایده آلمون فرق داشته! اگه هرکدوممون به این فکر کنیم که امروز آخرین روز منه و فقط اجازه دارم کارایی که دوسشون دارم انجام بدم مطمئن باشید دیگه کسی حسرت زندگی دیگری رو نمیخوره، نفرت و کینه ای وجود نخواهد داشت و هزاران حس و اتفاق خوب درانتظارمون خواهد بود. میتونم ساعت ها از درس های این کتاب بگم ولی تا همینجا کافیه باید عطش خوندنش باقی بمونه!

انواع و اقسام کارهایی را انجام بده که از قلبت برمیآیند. وقتی اعمالت ریشه در قلب تو دارند احساس رضایت خواهی کرد.

اگر تو معنا و مفهومی در زندگی ات پیدا کنی هرگز نمیخواهی به گذشته برگردی، دلت میخواهد پیش بروی و بیشتر ببینی.

لذت کتابخوانی...

ما را در سایت لذت کتابخوانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 21:36

صفحه بندی